Termeni și condiții de afaceri
1) Prevederi generale
Acești Termeni și Condiții Generale reglementează relațiile dintre părțile contractului de cumpărare, unde, pe de o parte, este societatea GAFA AUTO s.r.o., IČO 47700823, cu sediul social la Vavrečka 468, 029 01 Vavrečka, înregistrată în Registrul Comerțului al Judecătoria Žilina, secția Sro. se introduce numărul: 62024/L ca vânzător (denumit în continuare „vânzător”), iar pe de altă parte este cumpărătorul, care poate fi și consumator (denumit în continuare „cumpărător”). Mai multe informații despre vânzător sunt furnizate pe site www.gafaauto.ro in sectiunea „Contact”.
Toate comenzile plasate prin magazinul online al vânzătorului sunt considerate obligatorii. Prin bifarea căsuței înainte de trimiterea comenzii, cumpărătorul confirmă că s-a familiarizat cu acești termeni și condiții și cu procedura de reclamație, că a înțeles conținutul acestora și că este de acord cu aceștia. Termenii și condițiile comerciale în cauză se vor aplica tuturor contractelor de cumpărare dintre cumpărător și vânzător, care se încheie prin intermediul magazinului online ca contracte la distanță și tuturor relațiilor care decurg din acestea.
Prin consumator se înțelege persoana fizică care achiziționează bunuri sau servicii și, la încheierea și îndeplinirea unui contract cu consumatorul, nu acționează în sfera activității sale de afaceri, loc de muncă sau profesie.
Prin vânzător se înțelege o persoană fizică - un întreprinzător sau o persoană juridică care, la încheierea și îndeplinirea unui contract cu consumatorul, acționează în sfera activității sau profesiei sale, sau o persoană care acționează în numele sau în contul său.
Un furnizor este o persoană fizică - un antreprenor sau o persoană juridică care direct sau prin alți întreprinzători a livrat bunurile vânzătorului și a cărei activitate nu afectează proprietatea mărfurilor.
Un magazin este un magazin online operat de vânzător și reprezentat de un set de site-uri web și aplicații de comerț electronic pe un anumit domeniu de internet.
2) Comanda de bunuri si servicii
Vă oferim opțiunea de a face cumpărături direct de acasă, de unde puteți face cumpărături non-stop. Puteți comanda simplu și convenabil folosind coșul de cumpărături, telefon, e-mail sau în scris la adresa noastră. Obiectul contractului îl constituie numai bunurile enumerate în contractul de cumpărare - comandă.
Ne angajăm că vom furniza clienților noștri numai bunuri în stare perfectă și în conformitate cu specificațiile sau proprietățile uzuale pentru tipul de mărfuri dat, respectând standardele, reglementările și reglementările date valabile pe teritoriul Republicii Slovace.
Condiția pentru îndeplinirea valabilității comenzii noastre electronice este completarea tuturor datelor și detaliilor solicitate enumerate în formularul de comandă. Comanda este, de asemenea, o schiță a contractului de cumpărare, atunci când contractul de cumpărare în sine este creat prin confirmare prin e-mail comenzile de la vânzător. În cazuri individuale, mai ales mai costisitoare, vânzătorul își rezervă dreptul de a încheia un contract prin confirmarea comenzii, de preferință personal sau telefonic si plata avansului financiar de catre cumparator. Prin preluarea bunurilor la locul convenit, dreptul de proprietate asupra bunurilor trece la cumpărător
În cazul în care în perioada în care bunurile au fost comandate a avut loc o modificare semnificativă a cursului de schimb valutar sau o modificare a prețului sau a sortimentului furnizat de către furnizor, societatea noastră are dreptul de a modifica comanda după acordul cu cumpărătorul sau să se retragă din acesta în mod unilateral cu efect imediat. Ne rezervăm același drept chiar dacă producătorul încetează să furnizeze produsul comandat sau lansează o nouă versiune a produsului sau modifică semnificativ prețul produsului.
3)Cum să faci cumpărături
Puteți cumpăra la noi după înregistrare (reducere de 5%) sau fără înregistrare
3.1.Înregistrare
Înainte de a face o achiziție, vă recomandăm să vă înregistrați pe e-shop-ul nostru făcând clic pe linkul „ÎNREGISTRARE NOUĂ”
Introduceți toate informațiile de contact necesare în formularul de înregistrare și bifați caseta „Sunt de acord cu termenii și condițiile”
După completarea datelor, faceți clic pe linkul „ÎNREGISTRARE”
După acest pas, datele de conectare (nume, parolă) vor fi trimise la adresa de e-mail indicată (în formularul de înregistrare).
În pasul următor, vă puteți conecta la site-ul nostru folosind link-ul „LOG IN”.
În calitate de utilizator înregistrat, primești o reducere de 5% de la noi (nu se aplică articolelor promoționale) la orice și o vom configura în profilul tău în termen de 24 de ore.
Avantaje:
• 5% reducere la toate (nu se aplică articolelor de vânzare)
• Nu este nevoie să completați datele dvs. de contact pentru următoarea achiziție
3.2.Alegerea și comanda mărfurilor
Puteți alege produsul în funcție de categoriile din partea stângă. Puneți mărfurile selectate în coșul de cumpărături apăsând butonul „Cumpărați”. De asemenea, puteți adăuga mai multe bunuri în coș, în coșul de cumpărături aveți opțiunea de a recalcula toate bunurile la prețul final. După trimiterea comenzii, comanda dumneavoastră va fi procesată și o confirmare va fi trimisă pe e-mailul dumneavoastră acceptarea comenzii de către vânzător; Dacă este necesar, toate informațiile suplimentare referitoare la comanda dumneavoastră vor fi trimise la adresa de e-mail furnizată. În cazul în care mărfurile nu sunt în stoc în prezent, veți fi informat imediat despre acest fapt.
Prelucrarea comenzilor prioritare Când achiziționați serviciul suplimentar de procesare a comenzilor prioritare, comanda dvs. primește statutul de cea mai mare prioritate, evitând astfel așteptarea la coadă. Cu acest serviciu, vă garantăm că comanda dumneavoastră va fi procesată și ambalată înaintea comenzilor care nu au achiziționat acest serviciu suplimentar.
Procesare mai rapidă nu înseamnă livrare mai rapidă.
Este important să rețineți că comenzile prioritare sunt pregătite și expediate mai rapid decât comenzile obișnuite. Cu toate acestea, din cauza faptului că livrarea mărfurilor depinde de serviciul de livrare, nu putem garanta că aceste comenzi vor fi livrate mai rapid sau fără întârzieri. Cu toate acestea, vă garantăm că comanda dumneavoastră va fi gata cât mai repede posibil pentru a minimiza posibilele așteptări.
Procesarea prioritară a comenzilor se referă la asigurarea celei mai înalte calități și viteze în limitele capacităților noastre pentru a vă oferi cea mai bună experiență posibilă pentru clienți.
3.3. Transport
Inainte de finalizarea comenzii aveti posibilitatea de a alege tipul de transport si anume:
• CARGUS Courier, GLS Courier, FAN Courier sau puncte de colectare.
Curierul va livra personal marfa la adresa specificata. Vă vom informa prin e-mail sau SMS că mărfurile au fost expediate.
Marfa poate fi trimisă cumpărătorului prin serviciu de curierat. Sunt oferite tipuri individuale de transport pe baza disponibilității curente a serviciilor individuale și ținând cont de capacitatea și zona de acoperire. În caz de forță majoră sau defecțiune a sistemului informatic, Gafaauto nu este responsabil pentru livrarea întârziată a mărfurilor. Pretul de transport este bazat pe lista de preturi actuala de pe site-ul www.gafaauto.ro in ziua comenzii.
Pentru mărfurile atipice sau supradimensionate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a percepe o suprataxă pentru bunurile supradimensionate. Suplimentul pentru marfa supradimensionata este de 50 lei cu TVA inclus.
Următoarele piese de schimb sunt considerate bunuri supradimensionate: baterii auto, convertizoare catalitice, burlane, tobe de eșapament, tobe de eșapament de curse, praguri, aripi, rezervoare de combustibil, spoilere, panouri laterale, biele de remorcare (legături de suspensie), capote și capace frontale, capace de motor, capote , izolarea compartimentului motor și barele de protecție și multe altele.
Cumpărătorul va fi informat cu privire la Suprafata pentru mărfurile supradimensionate la finalizarea comenzii.
Pentru marfa expediată se percepe o taxă unică de 5 lei cu TVA pentru ambalare.
Daca comanda valoreaza mai mult de 550 lei cu TVA, nu platiti taxe de transport.
În cazul în care comanda valorează mai mult de 550 lei cu TVA, dar conține mărfuri supradimensionate, se va percepe o Suprafață pentru Bunuri Supradimensionate.
Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica plata pentru transport, în cazul în care greutatea transportului depășește 50 kg. În acest caz, vânzătorul se obligă să informeze cumpărătorul cu privire la valoarea poștale înainte de expediere, unde cumpărătorul are dreptul de a se retrage din contract.
În cazul unei suprataxe sezoniere, prețul de transport poate varia.
În cazul în care cumpărătorul, fără retragerea prealabilă în scris din contract, nu preia livrarea bunurilor la locul specificat de cumpărător și/sau în termenul convenit de curier cu cumpărătorul în prealabil, vânzătorul are dreptul să pretindă despăgubiri. pentru prejudiciul suferit în cuantumul costurilor efective ale încercării de livrare nereușită a comenzii.
Expedieri deteriorate de transportator
Clientul este obligat sa verifice integritatea si integralitatea expedierii in ziua primirii marfii. Dacă se constată că transportul este deteriorat, este necesar să îl puneți deoparte și să faceți o poză a ambalajului complet al întregului transport + să faceți o poză a mărfurilor deteriorate și să raportați deteriorarea transportului în cel mult 24 de ore după primirea coletului la telefon. număr: 0040 377 102 550. Orice reclamații ulterioare privind cantitatea și deteriorarea fizică a mărfii vor fi acceptate numai dacă cumpărătorul face dovada că marfa avea deja defectele reclamate la momentul primirii de la transportator.
Dacă achiziționați serviciul suplimentar „Livrare fără stres” de la noi, raportați deteriorarea în 24 de ore, iar noi vă vom trimite imediat o nouă expediție fără așteptare.
3.4. Plată
Înainte de finalizarea comenzii, trebuie să alegeți o metodă de plată și anume:
• Prin transfer bancar
• Plăți online Trustpay prin card sau transfer bancar
• Ramburs la livrare (această metodă de plată este supusă unei taxe, prețul este indicat în coșul de cumpărături)
• În persoană
Notă: În cazul unei comenzi de peste 2500 lei cu TVA inclus, nu se poate alege plata ramburs, este posibilă plata prin transfer bancar sau Trustpay
Când plătiți prin transfer în contul nostru bancar, vă rugăm să introduceți numărul comenzii ca simbol variabil, care va fi trimis la adresa de e-mail specificată în comandă. Bunurile vă vor fi trimise numai după primirea plății în contul nostru bancar.
Conexiune bancară:
IBAN: RO29 BACX 0000 0027 0734 4000
Numar cont: 0000002707344000
COD SWIFT: BACXROBU
Denumirea băncii: UNICREDIT BANK SA
Documentul fiscal (factura) se livreaza impreuna cu marfa. În cazul ridicării personale a bunurilor, veți primi aceste documente personal împreună cu bunurile.
3.5.Contribuție voluntară
Dorim să vă informăm despre posibilitatea unei contribuții voluntare pentru a susține o cauză bună. Când faceți cumpărături în magazinul nostru online, aveți posibilitatea de a aduce o contribuție voluntară la diverse proiecte și inițiative dedicate susținerii și dezvoltării diverselor inițiative sociale. Contribuțiile dumneavoastră vor fi folosite pentru finanțarea proiectelor și activităților care contribuie la o viață mai bună pentru oameni, protecția mediului, sprijinirea educației sau culturii. Această contribuție nu este obligatorie, este o decizie voluntară a fiecărui client, care este întotdeauna informat în prealabil cu privire la scopul contribuției sale voluntare. Sprijinul dumneavoastră este foarte important pentru noi și contribuie la îndeplinirea viziunii noastre de a crea schimbări pozitive.
3.6.Prețuri pentru mărfuri
Prețurile sunt stabilite conform listei de prețuri curente a mărfurilor la momentul comenzii. Toate prețurile sunt afișate cu și fără TVA. Toate promoțiile sunt valabile în limita stocului, cu excepția cazului în care se specifică altfel pentru un anumit produs. În cazul unui preț incorect al bunurilor pe site-ul de comerț electronic și al comenzii sale ulterioare de către cumpărător, cumpărătorul va fi anunțat de către vânzător imediat după descoperirea acestui fapt. Într-un astfel de caz, cumpărătorul, precum și vânzătorul, se pot retrage din contractul de cumpărare.
3.7.Principii
Vânzătorul informează cumpărătorul că în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, care abrogă Directiva 95/46/CE, va prelucra datele personale ale Cumpărătorului în procesul de încheiere a unui contract de cumpărare.
4) Confirmarea comenzii
Comanda este primită în 24 de ore, vă vom trimite o confirmare a comenzii prin e-mail. Desigur, vă vom contacta în caz de neînțelegeri.
5) Anularea comenzii
Puteți anula orice comandă în termen de 24 de ore prin telefon sau e-mail fără a oferi un motiv. Este suficient să introduceți numele, e-mailul și descrierea bunurilor sau serviciilor comandate. Dacă comanda dumneavoastră a fost deja plătită, vă vom returna banii în contul din care ați plătit în termen de cel mult 14 zile. Dacă, din cauza stocurilor epuizate sau a indisponibilității bunurilor, vânzătorul nu poate livra bunurile cumpărătorului în perioada de timp convenită în contractul de cumpărare sau determinată de aceste condiții comerciale și de reclamație sau pentru prețul de cumpărare convenit, Vânzătorul este obligat să ofere cumpărătorului o prestație de înlocuire sau posibilitatea cumpărătorului de a se retrage din contractul de cumpărare (anularea comenzii). Cumpărătorul se poate retrage din contractul de cumpărare sau poate anula comanda prin trimiterea unui e-mail. În cazul în care cumpărătorul a plătit deja prețul de achiziție sau o parte din acesta, vânzătorul va returna prețul de achiziție deja plătit sau o parte din acesta în termen de 14 zile de la data primirii e-mailului despre retragerea din contractul de cumpărare sau anularea comenzii către cumpărător în contul desemnat de acesta, cu excepția cazului în care părțile convin altfel. Dacă cumpărătorul nu acceptă prestația alternativă oferită de vânzător într-o perioadă rezonabilă de timp sau se retrage din contractul de cumpărare, vânzătorul are dreptul să se retragă din contractul de cumpărare și dacă cumpărătorul a plătit deja prețul de cumpărare sau o parte din acesta, vânzătorul este obligat să returneze cumpărătorului prețul de cumpărare deja plătit sau o parte din acesta în termen de 14 zile de la data livrării retragerii din contractul de cumpărare.
6) Ambalare și poștă
Va vom trimite marfa comandata prin firma de curierat ramburs la livrare sau dupa plata prin transfer bancar. Când primiți mărfuri fragile (lumini, oglinzi retrovizoare, părți ale caroseriei...), vă rugăm să verificați marfa pentru eventuale deteriorari de către compania de transport. În cazul în care mărfurile sunt deteriorate, contactați curierul pentru a putea grăbi soluționarea reclamației.
7) Timpul de livrare
Termenul de livrare este strâns legat de alegerea transportului. Informații despre stoc și timpii de livrare sunt furnizate pentru fiecare produs de comerț electronic. De asemenea, indicăm livrarea așteptată a întregii comenzi în coșul de cumpărături e-commerce.
8) Schimb de mărfuri
Dacă este necesar, vom schimba bunurile nefolosite și nedeteriorate cu alte bunuri. Este posibilă schimbarea bunurilor în termen de 30 de zile de la primirea mărfii, după 30 de zile nu acceptăm schimbul de bunuri. Alternativ, este posibil să achiziționați serviciul suplimentar „Schimb de mărfuri în termen de 45 de zile sau în termen de 200 de zile” unde, după achiziționarea acestui serviciu, acceptăm schimbul de mărfuri în numărul de zile conform serviciului suplimentar selectat de la primirea Pentru serviciul suplimentar opțional „Schimb de mărfuri în 45 de zile sau 200 de zile” se percepe o taxă unică pentru serviciul suplimentar cu TVA mărfurile de preferință prin curier la adresa întreprinderii sau trimiteți-le la punctul de livrare PACKETA: adresa: Miestného industrija 1306/6 , 029 01, Námestovo (ID: 8165), 0917 175 456. Dacă alegeți altă adresă, facem nu garantează că bunurile vor fi returnate personal la magazinele noastre fizice afectate dreptul de a returna bunurile în termen de 14 zile.
Produsul trebuie sa fie:
• nefolosit
• nedeteriorată
• complet (inclusiv prospect etc.)
• în ambalajul original (nedeteriorat sau degradat în alt mod) Piesele electrice nu pot fi schimbate.
9) Bunuri specifice
9.1.Discuri din aluminiu
Discurile din aluminiu care au (sunt marcate cu) un certificat și aprobare JWL/VIA nu sunt conforme
§ 17 din Legea nr. 106/2018 Col. privind exploatarea vehiculelor în traficul rutier, componente adecvate pentru utilizarea în traficul rutier în Republica Slovacă. Aceste componente nu trebuie să facă parte dintr-un vehicul utilizat în traficul rutier în Republica Slovacă. Acestea sunt destinate numai în scop decorativ, de colecție sau de expoziție. Discurile de aluminiu care au (sunt marcate cu) un certificat și o aprobare TUV/KBA au o aprobare europeană KBA și, de asemenea, un certificat TÜV pentru omologarea individuală de tip națională conform § 17 din Legea nr. 106/2018 Col. privind exploatarea vehiculelor în traficul rutier. Cu toate acestea, acest lucru nu înseamnă neapărat că aceste discuri de aluminiu sunt aprobate de Ministerul Transporturilor pentru a fi utilizate în traficul rutier din Republica Slovacă. La crearea unei comenzi, puteți afla dacă discul de aluminiu dat are aviz european KBA, certificat TÜV și aviz național de către Ministerul Transporturilor pe e-mail marfa@gafaauto.ro .
10) Protecția datelor cu caracter personal
10.1. Părțile contractante au convenit că, în scopul echipării și livrării corespunzătoare a comenzii, dacă cumpărătorul este persoană fizică, acesta este obligat să notifice vânzătorul în comanda, numele și prenumele dvs., adresa de reședință permanentă, inclusiv codul poștal, numărul de telefon și adresa de e-mail.
10.2. Părțile contractante au convenit că, în scopul procesării și livrării corespunzătoare a comenzii, în cazul în care cumpărătorul este persoană juridică, acesta este obligat să notifice vânzătorului în ordinea numelui său comercial, adresa sediului social, inclusiv codul poștal, numărul de securitate socială, numărul de TVA (dacă este atribuit), numărul de telefon și adresa de e-mail.
10.3. Un cumpărător care s-a înregistrat în magazinul online poate verifica și modifica oricând datele personale furnizate, precum și să își anuleze înregistrarea după autentificarea pe site-ul de comerț electronic în secțiunea Contul meu
10.4. Vânzătorul informează cumpărătorul că în temeiul art. 6 alin.1 lit b) Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date, care abrogă Directiva 95/46/ CE (Regulamentul general privind protecția datelor), (denumit în continuare „Regulamentul”), vânzătorul în calitate de operator al sistemului informatic va prelucra datele cu caracter personal ale cumpărătorului în procesul de încheiere a contractului de cumpărare fără acordul acestuia în calitate de persoană în cauză, întrucât prelucrarea datelor cu caracter personal ale cumpărătorului va fi efectuată de vânzător în cadrul relațiilor precontractuale cu cumpărătorul, iar prelucrarea datelor cu caracter personal ale cumpărătorului este necesară pentru executarea contractului de cumpărare, în care cumpărătorul acționează ca un a părților contractante.
10.5. În temeiul art. 6 alin. 1 litera f) Regulamentele pot fi emise de vânzător după livrarea mărfurilor comandate, sau servicii către cumpărător, pe baza unui interes legitim de a prelucra datele cu caracter personal ale cumpărătorului și în scopuri de marketing direct și de a trimite la adresa de e-mail a cumpărătorului informații despre produse noi, reduceri și promoții la bunurile oferite, sau servicii.
10.6. Vânzătorul se obligă să manipuleze și să dispună de datele personale ale cumpărătorului în conformitate cu reglementările legale aplicabile din Republica Slovacă.
10.7. Vânzătorul declară că în conformitate cu art. 5 alin.1 lit a) și lit b) Regulamente, vor achizitiona datele personale ale cumparatorului exclusiv in scopul specificat in prezentele conditii de afaceri si reclamatii.
10.8. Vânzătorul declară că, în alte scopuri decât cele menționate în aceste condiții de afaceri și de reclamație, va obține întotdeauna datele personale ale cumpărătorului separat pe un temei legal adecvat și, în același timp, se va asigura că aceste date personale vor fi prelucrate și utilizate exclusiv într-o manieră care să corespundă scopului pentru care au fost colectate și nu le va asocia cu date personale care au fost obținute în alt scop sau în scopul îndeplinirii contractului de cumpărare.
10.9. Înainte de trimiterea comenzii, cumpărătorului i se va cere să confirme prin bifarea căsuței înainte de a trimite comanda că vânzătorul l-a notificat într-un mod suficient, înțeles și inconfundabil:
• a) datele dumneavoastră de identificare, care sunt enumerate la art. 1. din aceste condiții comerciale și de reclamație care dovedesc identitatea vânzătorului
• b) datele de contact ale vânzătorului, sau persoana responsabila a vanzatorului,
• c) scopul prelucrării datelor cu caracter personal, care este încheierea unui contract de cumpărare între vânzător și cumpărător și temeiul juridic al prelucrării datelor cu caracter personal;
• d) că cumpărătorul este obligat să furnizeze datele personale necesare în scopul încheierii contractului de cumpărare și echiparea corespunzătoare și livrarea comenzii;
• e) dacă prelucrarea se bazează pe art. 6 alin.1 lit f) că interesul legitim urmărit de vânzător este marketingul direct,
• f) datele de identificare ale tertului, care este societatea care va livra cumparatorului marfa comandata, sau datele de identificare ale altor destinatari sau categorii de destinatari ai datelor cu caracter personal, dacă există,
• g) perioada de stocare a datelor cu caracter personal, sau criteriile de determinare a acestuia,
10.10. Vânzătorul declară că va prelucra datele cu caracter personal în conformitate cu bunele moravuri și va acționa într-un mod care nu contravine Regulamentului sau altor reglementări legale general obligatorii și nu le va ocoli.
10.11. În conformitate cu Regulamentul, vânzătorul furnizează următoarele informații cumpărătorului ale cărui date le prelucrează:
• a) identitatea și datele de contact ale vânzătorului și, în cazurile relevante, ale reprezentantului vânzătorului;
• b) datele de contact ale oricărei persoane responsabile,
• c) scopurile de prelucrare pentru care sunt destinate datele cu caracter personal, precum și temeiul juridic al prelucrării,
• d) dacă prelucrarea se bazează pe art. 6 alin. 1 litera f), interese legitime urmărite de vânzător sau de un terț,
• e) gama de destinatari sau categoriile de destinatari ai datelor cu caracter personal, dacă există;
• f) în cazul relevant, informații pe care vânzătorul intenționează să transfere date cu caracter personal către o țară terță sau organizație internațională;
• g) perioada de stocare a datelor cu caracter personal, sau criteriile de determinare a acestuia,
• h) informații privind existența dreptului de a solicita vânzătorului accesul la datele sale cu caracter personal și dreptul la corectarea sau ștergerea sau restricționarea prelucrării sau dreptul de a se opune prelucrării, precum și dreptul la portabilitatea datelor;
• i) dreptul de a depune o plângere la autoritatea de supraveghere,
• j) informații privind dacă furnizarea datelor cu caracter personal este o cerință legală sau contractuală, sau o cerință care este necesară încheierii unui contract, dacă cumpărătorul este obligat să furnizeze date cu caracter personal, precum și posibilele consecințe ale nefurnizării acestor date;
• k) existența procesului decizional automatizat, inclusiv a profilării;
Cumpărătorul are dreptul de a obține de la vânzător o copie a datelor cu caracter personal care sunt în curs de prelucrare, dacă are și dreptul de a obține toate informațiile menționate mai sus. Pentru orice copii suplimentare solicitate de cumpărător, vânzătorul poate percepe o taxă corespunzătoare costurilor administrative de realizare a unei copii.
10.12. In cazul in care cumparatorul isi exercita dreptul conform pct. 10.11 in scris sau electronic si din continutul cererii sale rezulta ca isi exercita dreptul conform pct. 10.11, cererea se considera ca a fost depusa conform prezentului Regulament.
10.13. Cumpărătorul are dreptul de a se opune prelucrării datelor sale personale de către vânzător, despre care el presupune că sunt sau vor fi prelucrate în scopuri de marketing direct, inclusiv
profilarea în măsura în care are legătură cu un astfel de marketing direct. În cazul în care cumpărătorul se opune unei astfel de prelucrări, vânzătorul va înceta prelucrarea datelor cu caracter personal în scopuri directe
de marketing de la data livrării unei astfel de obiecții către vânzător, iar datele personale ale cumpărătorului afectat nu pot fi și nu vor mai fi prelucrate în astfel de scopuri.
10.14. În cazul în care cumpărătorul suspectează că datele sale cu caracter personal sunt prelucrate fără autorizație, el poate depune o plângere la Oficiul pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal al Republicii Slovace. În cazul în care cumpărătorul nu are capacitate juridică deplină, drepturile sale pot fi exercitate de un reprezentant legal.
10.15. Vanzatorul va lua masurile corespunzatoare pentru a furniza cumparatorului toate informatiile mentionate la pct. 10.11 intr-o forma concisa, transparenta, inteligibila si usor accesibila, formulata in mod clar si simplu. Vânzătorul va furniza informații electronic sau în conformitate cu Regulamentul prin alte mijloace convenite cu cumpărătorul.
10.16. Vânzătorul va furniza cumpărătorului informații despre măsurile luate în baza solicitării cumpărătorului fără întârzieri nejustificate, în orice caz în termen de o lună de la livrarea cererii.
10.17. Determinăm satisfacția dvs. față de achiziție prin chestionare prin e-mail, ca parte a programului Verificat de către clienți, în care este implicat magazinul nostru electronic. Vi le trimitem de fiecare dată când faceți o achiziție de la noi, cu excepția cazului în care este în conformitate cu § 62 Act. nu. 351/2011 Coll. privind comunicațiile electronice, astfel cum a fost modificată, nu veți refuza trimiterea de poștă electronică în scopuri de marketing direct. Prelucrăm date cu caracter personal în scopul trimiterii de chestionare în cadrul programului Verified by customers pe baza interesului nostru legitim, care constă în constatarea satisfacției dumneavoastră cu privire la achiziția dumneavoastră de la noi. Pentru a trimite chestionare, a evalua feedback-ul dumneavoastră și a analiza poziția noastră pe piață, folosim un intermediar de procesare, care este operatorul portalului Heureka.sk, căruia îi putem transfera informații despre bunurile achiziționate și adresa dumneavoastră de e-mail în aceste scopuri. Atunci când trimiteți chestionare prin e-mail, datele dumneavoastră cu caracter personal nu sunt transferate niciunei terțe părți în scopuri proprii. Vă puteți opune oricând trimiterii de chestionare prin e-mail ca parte a programului Customer Verified, respingând chestionare suplimentare utilizând linkul din e-mailul cu chestionarul. În caz de obiecție, nu vă vom mai trimite chestionarul.
10.18. Vânzătorul informează acest cumpărător că datorită executării contractului încheiat, la prelucrarea datelor cu caracter personal ale cumpărătorului, se presupune că datele personale ale cumpărătorului vor fi furnizate și, respectiv, puse la dispoziție următorilor terți. gama de beneficiari:
- Fan Courier Express SRL cu sediul in Bucuresti, Şos. Fabrica de glucoză, nr. 11C, sector 2, CUI RO13838336, inregistrata in registrul comertului sub nr. J40/4014/2001, CUI RO13838336.
- Cargus SRL, cu sediul in Bucuresti, Str. 11 iunie, nr. 14, sector 4, CUI RO3541906, inregistrata in registrul comertului sub nr. J40/4892/2022.
- General Logistics Systems Romania SRL, cu sediul social pe strada Ștefan cel Mare, nr. 3, Parc Industrial Șelimbăr, 557260 Șelimbăr, județul Sibiu, CUI RO21611392, înregistrată în registrul comerțului sub nr. J32/1695/2007
11) Reclamații și garanție
Vom rezolva orice reclamații în mod satisfăcător printr-un acord individual cu dvs. și în conformitate cu ordinea juridică aplicabilă. Cumpărătorul este obligat să inspecteze bunurile după primirea acestora pentru a depista eventualele defecte și avarii. Cumpărătorul este obligat să raporteze de îndată orice defecțiune transportatorului și apoi companiei noastre. Toate bunurile sunt supuse unei perioade de garanție legală de 24 de luni, cu excepția cazului în care se prevede altfel pentru anumite bunuri. Perioada de garanție începe din ziua primirii mărfii de către cumpărător. Cumpărătorul are dreptul de a revendica răspunderea vânzătorului în perioada de garanție pentru defecte ale mărfurilor achiziționate de la vânzător, pentru care producătorul, furnizorul sau vânzătorul este responsabil.
Garanția nu acoperă:
• a) defecte cauzate de uzură în timpul utilizării normale
• b) defecte cauzate de utilizarea necorespunzătoare
• c) defecte cauzate de montaj incorect (neprofesional).
• d) defecte cauzate de depozitarea incorectă Procedura de reclamații:
Procedura de reclamație recomandată:
1. Consultați-ne telefonic despre reclamație și apoi trimiteți-ne un e-mail ( reclamatii@gafaauto.ro ) sau o notificare scrisă de aplicare a reclamației (de exemplu, sub forma unui formular de reclamație completat) - nu uitați pentru a preciza în special motivul reclamației cu o descriere a defectului și adresa dumneavoastră
2. trimiteți bunurile revendicate (nu ramburs) la adresa GAFA AUTO, Vavrečka 311, 029 01 Vavrečka sau trimiteți-le la punctul de vânzare PACKETA: adresa: Miestneho industrije 1306/6 029 01 Námestovo (ID: 8165), 05917 456.
3. nu uitați să atașați o copie a dovezii de cumpărare a bunurilor revendicate, care servește drept certificat de garanție, dovadă de montaj, extras din diagnosticul defecțiunii piesei (dacă este o piesă electrică), un proces verbal de la service cu privire la piesa de schimb defectă (dacă o aveți) , pe care doriți să o revendicați
Procedura de reclamație începe în ziua în care sunt îndeplinite cumulativ toate următoarele condiții:
o) livrarea notificării de revendicare către vânzător (de exemplu, formularul de revendicare completat),
b) livrarea bunurilor revendicate către vânzător,
c) livrarea unui document privind montarea profesională a mărfurilor, dacă producătorul solicită montaj profesional;
Asamblarea profesională înseamnă respectarea procedurii de asamblare de către producătorul vehiculului sau producătorul de bunuri de către o persoană cu calificare profesională. Documentul înseamnă factura sa către clientul său, din care va fi clar ce operațiuni au fost efectuate și ce părți aferente au fost schimbate.
1. Reclamații cu privire la părți ale sistemului de combustibil (pompe de injecție, injectoare, duze, pompe de combustibil, clapete de accelerație, sonde lambda, cântare de aer, supape EGR, senzori. )
Trimiteți: declarația de diagnosticare a vehiculului cu data vizibilă și numărul VIN. Dacă este o piesă OE, este necesar să furnizați un raport de diagnostic chiar dacă unitatea de control al motorului (ECU) nu afișează niciun cod de eroare, cu o dată vizibilă și un număr VIN.
2. Compresoare de aer conditionat:
Trimiteți: o factură care confirmă instalarea corectă a produsului în vehicul - conform instrucțiunilor atașate produsului vânzătorului, acesta este:
- o factură care confirmă spălarea aparatului de aer condiționat înainte de instalarea noului compresor
- o factura care confirma inlocuirea filtrului uscator si a supapei de expansiune
- compresorul returnat trebuie protejat de pătrunderea murdăriei în interior prin dopuri de obturare
- în niciun caz nu scurgeți uleiul din compresor
3. Filtre de particule solide (DPF, FAP) și catalizatori
Este întotdeauna necesar să se furnizeze o declarație din diagnostice în care diferența de presiuni diferențiale va fi evidentă sau % înfundarea filtrului, iar ultima regenerare efectuată.
O declarație de la controlul emisiilor vehiculului va fi livrată împreună cu convertizorul catalitic.
Vânzătorul decide asupra reclamației imediat, în cazuri complexe în termen de 3 zile lucrătoare. În cazuri justificate, mai ales dacă este necesară o evaluare tehnică complexă a stării produsului, în cel mult 30 de zile de la data aplicării reclamației. După expirarea acestei perioade, consumatorul are dreptul de a se retrage din contract sau are dreptul de a schimba produsul cu un produs nou.
Cumpărătorul - consumator - are dreptul de a contacta vânzătorul cu o cerere de despăgubire (prin e-mail la reclamatii@gafaauto.ro ) dacă nu este mulțumit de modul în care vânzătorul și-a gestionat reclamația sau dacă consideră că vânzătorul și-a încălcat drepturile.
Conform Legii privind soluționarea alternativă a litigiilor consumatorilor, consumatorul are dreptul de a contacta vânzătorul cu o cerere de despăgubire dacă nu este mulțumit de modul în care vânzătorul și-a gestionat reclamația sau dacă consideră că vânzătorul și-a încălcat drepturi.
Consumatorul are dreptul de a înainta o propunere de inițiere a soluționării alternative a litigiilor către entitatea de soluționare alternativă a litigiilor, dacă vânzătorul a răspuns negativ la cerere sau nu a răspuns acesteia în termen de 30 de zile de la data trimiterii acesteia.
Linkul către secțiunea SAL (soluționarea alternativă a litigiilor) din cadrul paginii oficiale a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor prin intermediul căreia consumatorul poate înainta o propunere de inițiere a soluționării alternative a litigiilor poate fi găsit aici, iar linkul către platforma SOL (soluționare online a litigiilor) a Comisiei Europene poate fi găsit aici.
12) Returnarea bunurilor - retragere din contract
În conformitate cu prevederile Legii privind protecția consumatorilor în vânzarea de bunuri sau prestarea de servicii în baza unui contract încheiat la distanță sau a unui contract încheiat în afara sediului vânzătorului, astfel cum a fost modificată și completată de unele legi. dreptul de a se retrage din contractul încheiat fără a indica un motiv în termen de 14 zile de la data primirii mărfurilor sau de la încheierea contractului de prestare de servicii, caz în care este necesar să se trimită vânzătorului o scrisoare sau o notificare pe alt suport în această perioadă (e-mail) despre retragerea din contract sau folosind formularul care formează atașamentul nr. 1 din acești termeni și condiții de afaceri și reclamații. Cumpărătorul are acest drept chiar dacă a ridicat personal bunurile comandate prin internet de la locul de livrare al vânzătorului.
Datorită faptului că, în cazul retragerii, contractul este reziliat de la început, părțile contractante vor returna sau înlocui toate prestațiile reciproc acceptate. Vă rugăm să trimiteți mărfurile înapoi împreună cu dovada achiziției la:
• nefolosit
• nedeteriorată
• complet (inclusiv prospect etc.)
• dacă este posibil în ambalajul original
Vă recomandăm să asigurați bunurile. Nu acceptam ramburs la livrare. Vă vom returna prețul de achiziție al bunurilor în același mod în care cumpărătorul l-a folosit pentru plata sa, cu excepția cazului în care acesta este de acord cu cumpărătorul asupra unei alte metode de returnare a plăților fără a oferi cumpărătorului în acest sens au fost percepute taxe suplimentare) în termen de cel târziu 14 zile, în conformitate cu prevederile relevante ale legii. Vânzătorul nu este obligat să returneze plățile către cumpărător înainte ca bunurile să fie livrate acestuia sau până când cumpărătorul dovedește că bunurile au fost trimise înapoi vânzătorului.
Cumpărătorul este obligat să trimită mărfurile înapoi la adresa sediului vânzătorului sau să le predea vânzătorului sau unei persoane autorizate de vânzător să primească mărfurile fără întârziere nejustificată, dar nu mai târziu de 14 zile de la data retragerea din contractul de cumpărare. Termenul se consideră îndeplinit dacă mărfurile au fost predate spre transport cel târziu în ultima zi a termenului.
Vânzătorul este obligat, fără întârzieri nejustificate, în cel mult 14 zile de la data primirii notificării de retragere din contract, să restituie cumpărătorului toate plățile primite de la acesta în baza contractului de cumpărare sau în legătură cu acesta, inclusiv costurile de transport, livrare și poștă și alte costuri și taxe . Acest lucru nu se aplică costurilor suplimentare dacă cumpărătorul a ales un alt tip de livrare decât cea mai ieftină metodă de livrare comună oferită de vânzător, nici costurilor pentru servicii suplimentare, dacă acestea au făcut obiectul contractului și dacă au fost prestate integral.
În cazul în care cumpărătorul se retrage din contractul de cumpărare, orice contract adițional legat de contractul de cumpărare din care cumpărătorul s-a retras este de asemenea anulat de la început.
În cazul în care consumatorul se retrage din contract și livrează vânzătorului bunuri cu valoare redusă care sunt uzate, deteriorate sau incomplete, consumatorul va rambursa vânzătorului costurile suportate în legătură cu repararea bunurilor și repunerea acestora la starea lor. stare originala.
În conformitate cu § 7 alin. 6 din Legea menționată anterior, consumatorul nu se poate retrage din contract, al cărui obiect este:
• vânzarea de bunuri realizate conform cerințelor speciale ale consumatorului, bunuri realizate pe măsură sau bunuri destinate special unui singur consumator,
• vânzarea de bunuri închise în ambalaje de protecție, care nu sunt adecvate pentru returnare din motive de protecție a sănătății sau de igienă și al căror ambalaj protector a fost spart după livrare;
• vânzarea de bunuri care, datorită naturii lor, pot fi amestecate inseparabil cu alte bunuri după livrare,
• vânzarea de bunuri care sunt supuse unei deteriorări sau deteriorări rapide.
13) Dispoziții finale
1. Acești Termeni și Condiții Generale au devenit valabile și efective în ziua publicării lor pe portalul de Internet www.gafaauto.ro
2. Vânzătorul are dreptul de a modifica formularea Termenilor și Condițiilor Generale în orice moment, la propria discreție. Noua redactare a Termenilor și Condițiilor Generale intră în vigoare în ziua publicării acestora pe portalul de Internet. Valabil pana atunci
Termenii și Condițiile Generale își pierd valabilitatea și eficacitatea la data intrării în vigoare a noilor Termeni și Condiții Generale.
3. Contractele si raporturile juridice aferente sunt guvernate de Termenii si Conditiile Generale valabile si in vigoare la momentul incheierii contractului.
Procedura de reclamatii pentru piese GAFA AUTO
1. Vânzătorul este responsabil pentru defectele pe care le are articolul vândut atunci când este preluat de către cumpărător. Pentru articolele vândute la un preț mai mic, Vânzătorul nu este responsabil pentru un defect pentru care s-a negociat un preț mai mic.
2. Procedura de reclamații valabilă se aplică pentru gestionarea reclamațiilor. Cumpărătorul a fost familiarizat în mod corespunzător cu procedura de reclamație și a fost informat cu privire la condițiile și metoda de reclamație cu privire la bunuri, inclusiv informații despre unde poate fi făcută reclamația și despre efectuarea reparațiilor în garanție în conformitate cu secțiunea § 18 alin. 1 din Legea nr. 250/2007 Z .
din privind protecția consumatorilor și cu privire la modificarea Legii Consiliului Național Slovac nr. 372/1990 Coll. privind infracțiunile astfel cum au fost modificate (denumit în continuare „Legea”) la momentul înainte de încheierea contractului de cumpărare, plasând acești termeni și condiții pe subpagina relevantă a magazinului electronic al vânzătorului, iar cumpărătorul a avut posibilitatea să le citească înainte de a trimite comanda.
3. Procedura de reclamație se aplică bunurilor achiziționate de către cumpărător de la vânzător.
4. Procedura de reclamație din acest formular este valabilă pentru toate cazurile de afaceri, cu excepția cazului în care sunt convenite prin contract alte condiții de garanție.
5. Cumpărătorul are dreptul de a pretinde garanție de la vânzător numai pentru bunurile care prezintă defecte cauzate de producător, furnizor sau vânzător, sunt acoperite de garanție și au fost achiziționate de la vânzător.
6. Cumpărătorul are dreptul de a inspecta bunurile la primirea bunurilor. Daca nu face acest lucru, poate face pretentii din vicii constatate in cadrul acestei inspectii, numai daca face dovada ca marfa avea deja aceste vicii la momentul preluarii marfii.
7. În perioada de garanție, clientul are dreptul ca defectul să fie înlăturat gratuit după prezentarea mărfii unui reprezentant autorizat al vânzătorului împreună cu dovada achiziției, care servește drept certificat de garanție și, dacă este posibil, cu originalul. ambalarea mărfurilor. In cazul returnarii marfii prin posta sau curier, nu trimiteti marfa la livrare. Vânzătorul nu acceptă ramburs la livrare. Dacă este vorba despre un defect al mărfurilor care nu poate fi înlăturat și care împiedică utilizarea corectă a bunurilor ca articol fără defecte, cumpărătorul are dreptul de a schimba bunurile sau de a se retrage din contractul de cumpărare.
8. Dacă mărfurile prezintă defecte, clientul are dreptul de a depune o reclamație la sediul vânzătorului în conformitate cu § 18 alin. 2 din Lege prin completarea formularului de schimb, rambursare sau reclamație - și predarea acestuia vânzătorului. Cumpărătorul este obligat să completeze cu exactitate toate informațiile solicitate în formular. Procedura de reclamație începe în ziua livrării către vânzător a formularului de reclamație completat sau a scrisorii cumpărătorului care descrie defectul și bunurile revendicate. Începutul procedurii de reclamație este și ziua de aplicare a reclamației.
9. Vânzătorul este obligat să accepte reclamația în sediul său, în prezența persoanei abilitate să trateze reclamații.
10. Cumpărătorul este obligat să se plângă vânzătorului de defectele mărfii fără întârzieri inutile, în caz contrar, dreptul cumpărătorului împotriva vânzătorului de a înlătura defectul gratuit expiră.
11. Vânzătorul va emite cumpărătorului o chitanță de reclamație a mărfurilor.
12. Vânzătorul decide asupra reclamației imediat, în cazuri complexe în termen de 3 zile lucrătoare. În cazuri justificate, mai ales dacă este necesară o evaluare tehnică complexă a stării produsului, în cel mult 30 de zile de la data aplicării reclamației. După expirarea acestei perioade, consumatorul are dreptul de a se retrage din contract sau are dreptul de a schimba produsul cu un produs nou. În cazul în care cumpărătorul a formulat o reclamație cu privire la bunuri în primele 12 luni de la încheierea contractului de cumpărare, vânzătorul poate soluționa reclamația respingând-o numai pe baza unei expertize sau a unei opinii emise de un autorizat, sesizat sau acreditat. persoană sau opinia unei persoane desemnate (denumită în continuare „evaluarea de expertiză a mărfurilor”). Indiferent de rezultatul expertizei, vânzătorul nu poate cere cumpărătorului plata cheltuielilor de expertiză a mărfurilor sau a altor costuri aferente expertizei mărfurilor.
13. Dacă cumpărătorul a făcut o reclamație cu privire la produs după 12 luni de la încheierea contractului de cumpărare și vânzătorul l-a respins, persoana care a procesat reclamația este obligată să indice în documentul de tratare a reclamațiilor cui cumpărătorul poate trimite bunurile pentru expert. evaluare. În cazul în care cumpărătorul trimite bunurile spre evaluare de expertiză persoanei desemnate specificată în documentul de revendicare, costurile evaluării expertizei a mărfurilor, precum și toate celelalte costuri aferente, sunt suportate de vânzător, indiferent de rezultatul expertului. evaluare. În cazul în care cumpărătorul face dovada răspunderii vânzătorului pentru defectul reclamat al mărfii printr-o evaluare profesională, poate aplica din nou revendicarea; perioada de garanție nu expiră în timpul evaluării de către expertiză a mărfurilor. Vânzătorul este obligat să plătească cumpărătorului toate costurile suportate pentru profesionist
evaluarea mărfurilor, precum și toate costurile aferente. O cerere reînnoită nu poate fi respinsă.
14. Garanția nu se aplică defectelor despre care cumpărătorul a fost informat la momentul încheierii contractului cu vânzătorul, sau despre care, ținând cont de împrejurările în care a fost încheiat contractul de cumpărare, acesta trebuie să le fi cunoscut.
15. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a inlocui bunurile defecte cu alta similara cu parametri tehnici comparabili dupa acordul comun.
16. Dreptul la o reparație gratuită în garanție expiră:
17. prin nedepunerea bunurilor complete, inclusiv accesoriilor, dovada cumpararii bunurilor
18. prin neraportarea erorilor evidente la preluarea bunurilor,
19. la expirarea perioadei de garanție a mărfurilor,
20. deteriorarea mecanică a mărfurilor cauzată de cumpărător,
21. folosirea mărfurilor în condiții care nu corespund mediului natural datorită efectelor lor chimice și mecanice,
22. prin manipulare neprofesională, service sau neglijarea îngrijirii mărfurilor,
23. deteriorarea mărfurilor din cauza încărcării excesive sau utilizării contrare utilizării normale a bunurilor
24. deteriorarea bunurilor prin evenimente inevitabile sau imprevizibile.
25. Vânzătorul este obligat să rezolve reclamația și să încheie procedura de reclamație în unul dintre următoarele moduri:
26. 1. prin predarea bunurilor reparate.
27. 2. prin schimbul de bunuri,
28. 3. prin returnarea prețului de achiziție al mărfurilor,
29. 4. prin plata unei reduceri adecvate la prețul mărfurilor,
30. 5. o invitație scrisă de preluare a mărfurilor în cazul unei reclamații neautorizate,
31. 6. respingerea justificată a revendicării bunurilor.
32. Cumpărătorul va fi informat cu privire la rezultatul revendicării imediat după încheierea procedurii de revendicare prin telefon și, în același timp, i se va livra prin e-mail, sau împreună cu marfa, o dovadă a reclamației.
33. Perioada de garanție este de 24 de luni de la data primirii mărfurilor și a documentelor necesare aferente mărfurilor de către persoana împuternicită, cu excepția cazului în care este specificată o perioadă de garanție diferită pentru cazuri specifice.
34. Perioada de garanție se prelungește cu perioada în care cumpărătorul nu a putut folosi bunurile din cauza reparației în garanție a bunurilor.
35. În cazul schimbului de mărfuri cu una nouă, cumpărătorul va primi un document pe care vor fi enumerate mărfurile schimbate, iar orice alte pretenții se fac pe baza bonului de livrare original și a acestui document de revendicare. In cazul schimbarii marfii cu una noua, perioada de garantie incepe din nou de la primirea marfii noi, dar numai pentru bunurile noi.
36. În ceea ce privește un defect care poate fi înlăturat, reclamația va fi tratată în felul următor: vânzătorul va asigura înlăturarea defectului, sau vânzătorul va înlocui bunurile defecte (determinarea modului de tratare a reclamației depinde de decizia vânzătorului și a cumpărătorului nu poate cere determinarea modului de tratare a reclamației sale).
37. Dacă este vorba de un defect care nu poate fi înlăturat, sau de un defect amovibil repetat de mai multe ori, sau de un număr mai mare de defecte amovibile diferite, și care împiedică utilizarea corectă a bunurilor ca fără defecte, vânzătorul va soluționa pretenția prin schimb. bunurile pentru bunuri altfel funcționale sau prin emiterea unei note de credit pentru bunurile defecte. Cumpărătorul are dreptul de a schimba sau de a retrage din contract numai dacă articolul nu poate fi înlocuit din cauza unui defect ireparabil
folosit corect ca un lucru fără defecte. In cazul acestor vicii, va ramane la latitudinea cumparatorului daca isi exercita dreptul de a schimba articolul sau dreptul de a se retrage din contract. Totuși, de îndată ce cumpărătorul alege unul dintre aceste drepturi, el nu poate schimba unilateral această alegere, decât dacă dreptul de a schimba lucrul ales de el devine imposibil, de ex. datorită faptului că vânzătorul nu mai are un articol care se potrivește cu articolul livrat inițial în ceea ce privește marca, tipul, designul și alte caracteristici.
38. Bunurile de reclamație pot fi trimise prin poștă sau curier, sau mărfurile pot fi livrate personal. Nu acceptam ramburs la livrare. Vă recomandăm să asigurați mărfurile expediate
Descărcați formulare
- Descărcați formular de reclamație despre produs
- Descărcați formular de schimb de mărfuri
- Descărcați formular de retragere din contract *(retur în termen de 14 zile)