Program de fidelizare pentru utilizatorii înregistrați
Condiții ale programului de fidelitate Gafaauto.ro
1. Dispoziții generale. Programul de fidelitate este operat de GAFA AUTO, s.r.o. ("Operatorul").
1.2. Programul de fidelitate este destinat tuturor clienților înregistrați și are scopul de a recompensa achizițiile clienților prin puncte care pot fi ulterior schimbate pentru reduceri la comenzi.
1.3. Aceste condiții reglementează regulile, beneficiile și restricțiile programului de fidelitate.
2. Niveluri de membru
Programul de fidelitate include două niveluri de membru: BASIC și PREMIUM.
2.1. Membru BASIC:
- Disponibil automat pentru toți clienții înregistrați.
- Bonus de 100 de puncte la înregistrare.
- Oferă o reducere de 5% la toate produsele (cu excepția produselor aflate la ofertă)
- 5 Lei = 1 punct (dacă nu este indicat altfel sau nu există o promoție în desfășurare).
- Posibilitatea de a acumula puncte din achiziții.
- Acces la funcția "Garajul meu".
- 2.2. Membru PREMIUM:
- Obținut de clientul care are o cifră de afaceri de minimum 1 500 Lei cu TVA în ultimele 365 de zile.Valabilitate de 365 de zile, prelungire automată dacă se îndeplinește condiția.
- Oferă o reducere de 7% la toate produsele (cu excepția produselor aflate la ofertă)
- Reducere de 20% la livrare.
- 5 Lei = 2 puncte (dacă nu este indicat altfel sau nu există o promoție în desfășurare).
- Schimb gratuit al produselor în termen de 45 de zile.
- Procesarea prioritară a comenzilor.
- Posibilitatea de a acumula puncte din achiziții.
- Acces la funcția "Garajul meu".
3. Colectarea punctelor
3.1. Punctele se adaugă după schimbarea stării comenzii în livrată.
3.2. Numărul de puncte în funcție de tipul de membru:
- BASIC: 5 Lei = 1 punct
- PREMIUM: 5 Lei = 2 puncte
3.3. Dacă pentru un produs este specificat un alt număr de puncte sau există o promoție, se aplică regula specială.
3.4. Punctele se rotunjesc la număr întreg (de exemplu, 83 Lei = 16 puncte).
3.5. În caz de anulare, neridicare sau modificare a comenzii, punctele din cont se ajustează. Punctele pot fi modificate și în cazul modificării comenzii (de exemplu, schimbarea articolelor sau a cantității) dacă comanda nu a fost încă expediată.
3.6. Starea punctelor nu se ajustează și nu pot fi recuperate pentru produsele trimise la schimb, retur sau reclamație.
3.7. Punctele sunt netransferabile și nu pot fi transferate în contul altui client
.
4. Utilizarea punctelor
4.1. Punctele pot fi utilizate ca reducere la următoarea comandă (1 punct = 0,05 Lei).
4.2. Dacă valoarea punctelor este mai mare decât valoarea comenzii, se vor scădea doar punctele necesare pentru a acoperi suma comenzii.
4.3. Punctele nu pot fi folosite pentru plata avansurilor pentru piesele recondiționate sau piesele vechi.
4.4. Starea punctelor nu se ajustează și punctele nu pot fi recuperate pentru produsele trimise pentru schimb, retur sau reclamație.
5. Valabilitatea punctelor
5.1. Punctele acumulate nu au limită de timp.
5.2. În caz de anulare sau neridicare a comenzii, punctele vor fi returnate în contul clientului după procesarea completă a comenzii de către GAFA AUTO, s.r.o. (de obicei în termen de 14 zile lucrătoare).
6. Informarea privind statutul de membru
6.1. Starea punctelor și a statutului de membru este disponibilă în secțiunea "Contul meu".
6.2. Cu 30 de zile înainte de expirarea calității de membru PREMIUM va fi trimis un e-mail informativ.
7. Dispoziții finale
7.1. Programul de fidelitate este disponibil doar pentru clienții înregistrați.
Ingyenes regisztráció7.2. Operatorul își rezervă dreptul de a modifica condițiile programului fără o notificare prealabilă.
7.3. Întrebările și reclamațiile pot fi trimise la info@gafaauto.ro