Întrebări frecvente

Livrați piese în toată România?

Da, AUTODIELY GAFA vă va livra piese în toată România

Când vor fi livrate piesele dacă le comand?

Acest lucru depinde dacă mărfurile sunt în stoc sau în stoc la furnizor. Dacă avem marfa în stoc, acestea sunt de obicei livrate în 48 de ore, iar dacă mărfurile sunt în stoc la furnizor, atunci mărfurile sunt livrate în 72 de ore de la expediere. Informațiile de livrare sunt afișate împreună cu fiecare produs.

Care este pretul transportului?

Tovar je možné zaslať kupujúcemu kuriérskou službou. Jednotlivé druhy dopravy sú ponúkané na základe aktuálnej dostupnosti jednotlivých služieb a s prihliadnutím na kapacitu a oblasť pokrytia. Cena dopravy vychádza z aktuálneho cenníka na stránke www.gafaauto.ro v deň objednávky.

V prípade že tovar bude v hodnote viac ako 120€, poplatky za dopravu neplatíte

Pot ridica personal bunurile comandate?

Colectarea personală nu este posibilă. Putem livra marfa direct la adresa.

Cum procedez dacă vreau să returnez, să schimb sau să mă plâng despre o piesă?

În acest caz, este necesar să ambalați piesa în cutia originală cu un formular scris corespunzător și să ni-l trimiteți la adresa operațiunii GAFA AUTO, Vavrečka 311, 029 01 Vavrečka sau trimiteți-l la punctul de livrare PACHET: GIGANET S. R. O. adresa: Miestneho industria 1306/6 029 01 Námestovo (ID: 8165), +421 917 175 456. 

Dacă alegeți o altă adresă, nu garantăm livrarea! Costurile asociate schimbului sunt suportate integral de către cumpărător nu afectează dreptul de a returna bunurile în termen de 14 zile.

Descărcați formulare

Ce se întâmplă dacă piesa achiziționată nu mi se potrivește?

Dacă produsul achiziționat din oferta noastră nu vă convine, acesta poate fi returnat în 14 zile calendaristice sau schimbat cu un alt produs în termen de 30 de zile în conformitate cu termenii și condițiile.

Care sunt opțiunile de plată?

Plățile pot fi efectuate:

  • Plata prin transfer bancar - Când plătiți prin transfer bancar în contul nostru bancar, vă rugăm să introduceți numărul comenzii care va fi trimis la dvs. ca simbol variabil la adresa de e-mail specificată în comandă. Bunurile vă vor fi trimise numai după primirea plății în contul nostru bancar.
  • Conexiune bancară - IBAN: RO29 BACX 0000 0027 0734 4000, Număr de cont: 0000002707344000
  • Plata ramburs la livrare - opțiunea de plată se face la ridicarea mărfurilor
  • Plata cu cardul - Oferim și opțiunea de plată cu cardul online, aceasta este cea mai rapidă modalitate de plată în avans, după care comanda dvs. se procesează în modul normal fără întârziere În gateway-ul de plată ai de asemenea să alegi să plătești cu Apple Pay sau Google Pay în funcție de browser.
Cum pot găsi piesa potrivită pentru vehiculul meu?

Pe pagina principală a magazinului nostru electronic veți găsi o selecție de vehicule

Este necesar să alegeți modelul potrivit de vehicul pentru care trebuie să achiziționați o piesă de schimb, după ce ați selectat vehiculul veți vedea principalele categorii în care puteți găsi ceea ce căutați.


Alternativ, este posibil să căutați mărfuri prin câmpul de căutare


in care poti scrie doar codul produsului sau numarul original direct de la producator si va cauta o piesa identica.

Poti sa cauti si alte piese pe care nu le ai in oferta?

Nu excludem complet această posibilitate, trebuie doar să ne contactați și cu siguranță vom încerca să vă ajutăm să găsiți ceea ce căutați.

Cum pot anula o comandă?

Comanda poate fi anulată prin e-mail, telefon sau chat online în cel mai scurt timp posibil pentru a ne economisi timp și costuri asociate procesării comenzii.

Puteți verifica adecvarea produselor pe care le-am comandat?

Da, putem verifica comanda dvs. Doar scrieți numărul VIN al vehiculului atunci când creați comanda și vom verifica comanda pentru dvs. În caz de nelămuriri sau alte probleme, vă vom contacta prin e-mail sau telefonic

Ce ar trebui să fac dacă comanda mea nu poate fi finalizată și pagina doar se încarcă?

În acest caz, încercați să vă schimbați browserul de internet sau să vă conectați din nou. Dacă problema persistă, contactați-ne prin telefon pe infoline sau prin chat online.

Ce ar trebui să fac dacă plata mea online cu cardul nu a fost finalizată sau a apărut o problemă similară?

Dacă a apărut problema menționată, puteți plăti comanda prin transfer bancar sau puteți schimba plata în ramburs la livrare. Informați-ne despre modificarea plății pe infoline sau prin chat online.

Este posibil să accelerați livrarea mărfurilor?

Este necesar să urmăriți informațiile de pe produs unde se precizează în ce interval de timp vă vor fi livrate bunurile. Pentru livrarea cât mai rapidă posibilă a mărfurilor, alegeți întotdeauna ramburs la livrare sau plata cu cardul. Cu această formă de plată, comanda este procesată cel mai rapid.

Ma puteti sfatui cu privire la alegere?

Dacă aveți orice problemă sau întrebare, desigur, nu ezitați să ne contactați și vom fi bucuroși să vă ajutăm.

Care este termenul limită pentru procesarea unei cereri?

Vânzătorul decide imediat asupra reclamației, în cazuri complexe în termen de 3 zile lucrătoare. În cazuri justificate, mai ales dacă este necesară o evaluare tehnică complexă a stării produsului, în cel mult 30 de zile de la data aplicării reclamației.

Când voi fi rambursat pentru o comandă anulată?

Dacă comanda dvs. a fost deja plătită, vă vom returna banii în contul din care ați plătit în cel mult 14 zile.

Livrați și bunuri achiziționate prin e-shop în weekend?

Marfurile achiziționate prin intermediul magazinului electronic sunt livrate de companiile de curierat numai în zilele lucrătoare. Compania vă va informa despre data livrării.

Discount up to 5%
pentru clienți înregistrați
Livrare gratuită
pentru achiziții de peste
Cadou la comandă
pentru achiziții de peste
Livrare rapidă
Dacă produsul este în stoc
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014